RİM’İN DEDESİ
VATAN VE İSLAM ŞAİRİ
DOĞAL ŞİFA KAYNAĞI: YEŞİL ÇAY
İNGİLİZLER VE HİNDİSTAN’IN KARANLIK TARİHİ
‘DİNDE ZORLAMA YOKTUR’ U NASIL ANLAMALIYIZ?
TÜRKİYE VE SURİYE: DAHA GÜZEL GÜNLERE
Batılı eğitim sistemi ne zaman iflas eder?
Araç satışında yetki belgeli esnafımız bu sistemden muaf olsun
Ticari ahlaksızlık enflasyondan daha hızlı yükseliyor
SULTAN VAHDETTİN’İN MEZARI TÜRKİYE’YE GETİRİLSİN
İman-Hikmet-Gayret-Tevekkül
ÖZGÜRLÜĞE SELAM SURİYE
Oynamak İstemeyenler Varsa İsteyenler Oynasın
ALMANYA’DA TÜRK OLMAK -2-
Nasrettin Hoca’nın İzinde:AKŞEHİR
Merhaba Yeni Suriye
Futbolun Yazılı Olmayan Kuralı…
SURİYE’NİN BÖLÜNMESİ
Alfa Romeo Junior
KONYALISIN ETLİEKMEK
Geniş ailelerin göz bebeği Nissan X-Trail motor seçeneğini değiştirdi.
En son kasası ile birlikte hayatımıza e-power teknolojisini getiren Nissan, elektriğe karşı mesafeli olanlar için turbo benzinli motorunu satışa çıkardı.
Dış tasarım olarak herhangi bir değişikliğe gidilmeyen Nissan X-Trail benzinli versiyonu maalesef 7 koltuklu olarak satılmıyor.
Ayrıca benzinli almak isterseniz de sadece 4x2 çekiş sistemiyle satın alabiliyorsunuz.
Şimdi gelelim yeni motora; Aslında e-power da kullanılan motorun aynısı. E-power da bu motor tahrik sistemine karışmıyor görevi sadece jeneratör olarak çalışmak ve elektrik üretmekti. Ama artık elektrik ünitesi kaldırılmış ve direk gücü tekerlere iletiyor.
3 silindirli yapıya sahip motorun 163 Ps gücü 300 Nm tork değeri var kağıt üzerinde. Motora CVT şanzıman eşlik ediyor.
Aracın ilk kalkış ve sürüş esnasında pürüzsüzlüğünü arttırmak için hafif hybrid teknolojiside eklenmiş. Küçük bir bataryamız var. 0,14 kWh gücünde. Bu motor şanzıman kombinasyonu ile araç 0'dan 100'e 9,6 saniyede çıkarken maksimumda 200 km/s hıza ulaşabiliyor.
Yakıt tüketim değerleri ise WLTP testlerine göre 6,5-8,4 aralığında olsa da test sürem boyunca ben 9-10 litrelerde gezdim. Şehir içerisinde bu aracı az yaktırmanız çok bir olası gibi durmuyor. Uzun yolda ise çok sakin kullanımda 6 litrelerde kalırsınız gibi görünüyor.
Yani yakıt sizin için öncelikliyse e-power a yönelmeniz gerekir.
Peki konfor ve donanım nasıl derseniz. Araca klasik Japon diyemem. Çünkü yalıtım konusuna iyi çalışmışlar. Ses izolasyonu olarak otoban süratleri için kullanıcısını tatmin eder. Süspansiyonu konfor odaklı olsa da virajlarda aracın çok fazla da salınmasına izin vermiyor.
İki farklı donanım seçeneği sunan X-Trail'in baz paketi de oldukça dolu.
Platinum ve Platinum Premium ismi ile satılan araçlardaki farklar;
19' jant, Adaptif led farlar, Led ön sis ve sinyaller, Hafızalı ve geri gidişe duyarlı yan aynalar, Dijital kameralı iç dikiz aynası, Ambiyans aydınlatma, Premium deri koltuklar, 10 hoparlör, Isıtmalı ön cam, Head up Display, ve Propilot olarak sayılabilir.
Yeni motoruyla Nissan X-Trail bizden geçer not aldı. Elinin tek zayıf olduğu nokta yakıt diyebiliriz. Ama ilk alım maliyeti olarak diğer versiyonuna göre de ciddi fiyat avantajı sunması bunu görmezden gelmenize sebep olabilir.
Daha detaylı bilgi YouTube Oto Start kanalında, oradan takip edebilirsiniz.
Kendinize iyi bakın, Hoşçakalın…
Alfa Romeo Junior
Ekim Ayı Satış Verileri Açıklandı
D Segmentine Yeni Oyuncu
Otomobil Satışında Yeni Döneme Girdik…
Fiat’tan Citroen’e KÜÇÜK Rakip!
Duster Elektriklendi ve ÖTV Muafiyeti ile Alınabiliyor!
Arazi Canavarı Suzuki
Doblo Artık Elektrikli
Yenilenmiş Nissan Juke ile Birlikteyiz
Yeni Nissan Qashqai