RİM’İN DEDESİ
VATAN VE İSLAM ŞAİRİ
DOĞAL ŞİFA KAYNAĞI: YEŞİL ÇAY
İNGİLİZLER VE HİNDİSTAN’IN KARANLIK TARİHİ
‘DİNDE ZORLAMA YOKTUR’ U NASIL ANLAMALIYIZ?
TÜRKİYE VE SURİYE: DAHA GÜZEL GÜNLERE
Batılı eğitim sistemi ne zaman iflas eder?
Araç satışında yetki belgeli esnafımız bu sistemden muaf olsun
Ticari ahlaksızlık enflasyondan daha hızlı yükseliyor
SULTAN VAHDETTİN’İN MEZARI TÜRKİYE’YE GETİRİLSİN
İman-Hikmet-Gayret-Tevekkül
ÖZGÜRLÜĞE SELAM SURİYE
Oynamak İstemeyenler Varsa İsteyenler Oynasın
ALMANYA’DA TÜRK OLMAK -2-
Nasrettin Hoca’nın İzinde:AKŞEHİR
Merhaba Yeni Suriye
Futbolun Yazılı Olmayan Kuralı…
SURİYE’NİN BÖLÜNMESİ
Alfa Romeo Junior
KONYALISIN ETLİEKMEK
C SUV denince, hatta uygun fiyatlı arazi aracı denince akla ilk gelen model Duster yenilendi ve artık Renault markası altında satılmaya başladı.
Renault Duster, tasarım olarak geleneklerine bağlı kalsa da aslında baştan aşağı yenilenmiş. Ön panjurda artık Renault yazısı yer alan araçta yüksek kaput ve geniş çamurluklarda arazi kimliği pekiştirilmiş. Önceki nesillerinde çamurluk dodiklerini aksesuar olarak alabiliyorken şimdi standart olarak araç üzerinde sunuluyor.
Önde led farlar arkada Y formlu stoplara sahip Renault Duster'ı üç farklı motor seçeneğiyle satın alabiliyorsunuz.
Motorlarda birinci seçeneğiniz; Eco-G 1.0 100 HP versiyonu. Bu motoru sadece manuel şanzımanla alabiliyorsunuz. Performans olarak çok yüz güldürmese de fabrikasyon LPG'li satılması yakıt tüketimi anlamında kullanıcısını fazlasıyla memnun eder.
Diğer motorumuz ise 130 HP güce sahip 230 NM Tork değerinde Mild Hybrid. Bu motoru da sadece manuel şanzımanla satın alabiliyorsunuz ama bu sefer isterseniz Renault Duster'ı 4x4 çekiş sistemiyle de alabilirsiniz. Seri içerisinde sadece bu motor da 4x4 çekiş sistemi olduğunu belirtmek isterim. Hafif Hybrid teknolojisi ile yakıt tüketimi anlamında daha uygun verileri sunarken performansı da LPG'li versiyonuna göre oldukça tatmin edici bir seviyeye çıkıyor.
Son seçeneğimiz ise Renault'un yeni nesil Hybrid teknolojisi olan E-Tech Full Hybrid 145 Hp versiyonu. Bu sefer tam hybrid bir motor ile genel araç üzerinde hem bir benzinli hem de elektrikli motor bulunuyor. Çok modlu otomatik şanzıman ile satılan bu versiyon 205 NM karma Tork değerine sahip.
Motor özelliklerinden sonra donanıma bakacak olursak bu sefer selefine göre çok daha dolu bir araç karşımıza çıkıyor.
Baz paketi bile dolu olan aracın iki farklı donanım seçeneği mevcut. Evolotion ve Techno
Techno donanımda baz pakete göre ekstra olarak, elektrikli park freni, kablosuz şarj sistemi, otomatik klima, 17 inç elmas kesim jantlar, ve karartılmış arka camlar bulunuyor.
Techno donanıma ise opsiyon olarak, 18 inç jantlar, ısıtmalı koltuk ve direksiyon simidi, kör nokta uyarı sistemi multiview kamera ve ön arka park sensörlerini ekletebiliyorsunuz.
İlk nesil Dacia Duster'a göre ciddi anlamda yol kat eden Renault Duster artık donanım ve motor olarak çok daha iddialı ve fiyat anlamında gene rakiplerinden avantajlı duruyor.
Ayrıca Yeni Renault Duster'ı engelli indirimiyle de bütün motor seçeneklerini satın alabiliyorsunuz.
Alfa Romeo Junior
Ekim Ayı Satış Verileri Açıklandı
D Segmentine Yeni Oyuncu
Otomobil Satışında Yeni Döneme Girdik…
Fiat’tan Citroen’e KÜÇÜK Rakip!
Arazi Canavarı Suzuki
Doblo Artık Elektrikli
Nissan X-Trail
Yenilenmiş Nissan Juke ile Birlikteyiz
Yeni Nissan Qashqai