PAYİTAHTTA BİR ÖMÜR
TRAFİK SİGORTASINA YETKİ BELGESİ ESNAF ÇÖZÜMÜ
Konya’da etliekmek savaşları-2
SURİYE’YE “OSMANLI YÖNETİM MODELİ” LAZIMDIR.
HRİSTİYAN BİR KOMŞUN NAMAZ KILSA NE DERSİN?
Laiklerin gücü nereden geliyor?
Bitcoin altına rakip olabilir mi?
HAK AŞIĞI AHMED-İ KUDDÛSİ
Yeni Bir Yıla
BİZ YAPTIK BİZ
“Ver Korkuyu” Değil; “Ver Coşkuyu”
DOĞAL ŞİFA KAYNAĞI: YEŞİL ÇAY
İNGİLİZLER VE HİNDİSTAN’IN KARANLIK TARİHİ
SULTAN VAHDETTİN’İN MEZARI TÜRKİYE’YE GETİRİLSİN
Oynamak İstemeyenler Varsa İsteyenler Oynasın
ALMANYA’DA TÜRK OLMAK -2-
Futbolun Yazılı Olmayan Kuralı…
SURİYE’NİN BÖLÜNMESİ
Alfa Romeo Junior
KONYALISIN ETLİEKMEK
Mevlana ve Şems ile ilgili çalışmalarım var. Bu konuda; "Mevlana'nın Evrensel Mesajları”, "Mevlana'nın Tefekkür Dünyası”, "Hz. Mevlana'nın Yedi Sırrı”, "Hz. Mevlana'da İlahi Aşk”, "Şems-i Tebrizi'nin Evrensel Mesajları” ve diğerleri.
Mevlana ve Şems-i Tebrizi'nin sözlerine baktığımız ve kendimize bunlardan birer hisse çıkardığımız zaman her iki değerli insanı da anlamış oluruz. Zaten amaç da budur. Şöyle diyor o değerli insanlar;
"Canım tenimde oldukça Kur'anın kölesiyim. Ben, Hakk'ın seçkin peygamberi Muhammed (sav)'in yolunun toprağıyım. Her kim bundan başka benden bir söz naklederse, ondan da bizarım, o sözü söyleyenden de bizarım.”
"Önümde ayran tasım oldu mu, Allah'a yemin ederim ki kimsenin balını düşünmem. yoksullukla ölüm kulağıma sürtünse bile hiçbir zaman özgürlüğü köleliğe değişmem.”
"Allah'tan uzak düşen her kötü kişinin kâfirliği, firavunluğu; genellikle aklının noksanlığından ileri gelir.”
MEVLANA'NIN YEDİ ÖĞÜDÜ
ŞEMS-İ TEBRİZİ'NİN ON ÖĞÜDÜ
Gerçekten, yukarıda kitabımdan aldığım bu güzel sözleri hayatımıza hakim kılarsak; dünyada; terör, kin, kan, düşmanlık, öfke, insanlık dışı tavırlar olabilir mi? Eğer yeryüzünde sıkıntı varsa, insanlar birbirini bir hiç uğruna gözünü kırpmadan öldürebiliyor, hayat hakkı tanımıyorsa, trafikte, insani ilişkilerde bir başı boşluk hüküm sürüyorsa; Mevlana'yı da, şemsi de sadece tarihi birer şahsiyet olarak bilmiş ve insanı inşa etme yönlerini görmemişiz demektir. Dünyayı imar etmek ancak böylesine gönül mimarlarına itibar etmekle mümkündür.
PAYİTAHTTA BİR ÖMÜR
SÖZLERDE KENDİMİZİ ARAMAK
SEVGİ, İNSANA HAS BİR MEZİYETTİR!
VATAN VE İSLAM ŞAİRİ
YAZARLIK HAYATIM-YAYIMLANAN KİTAPLARIM VE EVRENSEL MESAJLAR SERİSİ
VAKT-İ MUHABBET
VUSLATININ 751. YILINDA MEVLANA
HER ZALİM CEZASINI ÇEKECEK!
TEVHİD’İN HAYATA YANSIMASI
PAYİTAHTA RUH VERENLER