PAYİTAHTTA BİR ÖMÜR
TRAFİK SİGORTASINA YETKİ BELGESİ ESNAF ÇÖZÜMÜ
Konya’da etliekmek savaşları-2
SURİYE’YE “OSMANLI YÖNETİM MODELİ” LAZIMDIR.
HRİSTİYAN BİR KOMŞUN NAMAZ KILSA NE DERSİN?
Laiklerin gücü nereden geliyor?
Bitcoin altına rakip olabilir mi?
HAK AŞIĞI AHMED-İ KUDDÛSİ
Yeni Bir Yıla
BİZ YAPTIK BİZ
“Ver Korkuyu” Değil; “Ver Coşkuyu”
DOĞAL ŞİFA KAYNAĞI: YEŞİL ÇAY
İNGİLİZLER VE HİNDİSTAN’IN KARANLIK TARİHİ
SULTAN VAHDETTİN’İN MEZARI TÜRKİYE’YE GETİRİLSİN
Oynamak İstemeyenler Varsa İsteyenler Oynasın
ALMANYA’DA TÜRK OLMAK -2-
Futbolun Yazılı Olmayan Kuralı…
SURİYE’NİN BÖLÜNMESİ
Alfa Romeo Junior
KONYALISIN ETLİEKMEK
Çok güzel söz ve uygulamalarımız var; "El eli yur, el de yüzü yur”, "Bir elin nesi var, iki elin sesi var”, "Birlikten kuvvet doğar”, "Sürüden ayrılanı kurt kapar”, "Topluca Allah'ın ipine sarılın, parçalanıp ayrılmayın”…cemaat anlayışında bu güzellikler var.
İnsan sosyal bir varlıktır. Dünyada tek başına hiçbir canlı yoktur. Teklik Allah'a mahsustur. Her insan, mutlaka bir başkasına muhtaçtır. Kimse, "ben işlerimi kendim görürüm, kimseye muhtaç olmam” deme lüksüne sahip değildir.
Bu cümleden olarak; Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğünün başlattığı; "EKİP 42” güzel bir uygulamadır. Ekip ruhunun, ete kemiğe bürünmüş şeklidir. Hepimiz, bu uygulamaya destek vermek zorundayız. Her insanın, yapacağı, hakkından geleceği şeyler vardır. Allah, aklı, düşünceyi, fikir etmeyi bu yüzden vermiştir. Hepimizin, bu gemide bulunduğumuzu düşünmek ve geminin batmaması için çaba göstermek; insan olmanın gereğidir. Gemide olanların; "bana ne, beni ilgilendirmez”, "kim ne yaparsa yapsın”…diyerek bir kenara çekilme durumu yoktur ve olamaz.
EKİP'te şu güzellikler var:
a) Millî ve manevi duyguları gelişmiş, yerli olduğu kadar evrensel değerleri de benimseyen gelecek kuşakların yetişmesine katkı sağlamak,
b) Öğrencilerin kitap okumama nedenlerini ortaya çıkararak okuma ile ilgili problemlere çözüm odaklı yaklaşım sağlamak,
c) Kitap okumayı öğrencilerde yaşam biçimi haline getirmek,
d) Öğrencilere etkili bir rehberlikle, sosyal etkinliklerle sadece okulda değil, her ortamda kitap okuma alışkanlığı kazandırmak,
e) Proje kapsamında okuma alışkanlığının öğrenciler tarafından içselleştirilmesini sağlamak,
f) Öğrencilerin Türkçeyi etkin kullanmalarını sağlamak,
g) Öğrencilerin kelime haznelerinin zenginleşmesine katkı sağlamak,
h) Ailelerin de kitap okumaya teşvik edilmesiyle millet olarak okumayı başarmış bir toplum oluşturmaya yardımcı olmak,
i) Veliler ile işbirliği içerisinde, öğrencilerdeki okuma alışkanlığının kalıcı hale gelmesini sağlarken ailelerin de kitap okumaya teşvik edilmesiyle okuyan bir toplum oluşturmaya yardımcı olmak,
j) Öğretmenlerin okuma alışkanlıkları ile çevrelerine iyi bir model olmalarını sağlamak,
k) Öğrencilerin yazma alışkanlıklarının geliştirilmesini sağlamak,
l) Okul ve çevresinde, öğrencileri okumaya ve yazmaya teşvik edici çalışmalar yapmak,
m) Öğrencilerin kültürel birikimlerini yazarak diğer insanlara aktarmalarını sağlamak,
n) Okuyan, okuduğunu anlayan ve yorumlayan, okumayı ve yazmayı bir yaşam kültürü haline getiren gelecek kuşakların yetişmesine katkı sağlamak,
o) Öğrencilerin "Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı”nda ve üniversiteye giriş sınavlarında akademik başarılarını artırmak,
p) Okumayı ve okulu merkeze alan bir eğitimle öğrencilerde kalıcı başarıyı artırmak,
r) Başarılı okulları, eğitimcileri ve öğrencileri ödüllendirmek,
s) "Kitapseverler Kulübü”nü okullara kazandırmak,
t) Öğrenci-yazar buluşması sağlayacak faaliyetlerde bulunmak,
u) kütüphane sayısını artırmak, alt amaçlarımızı oluşturmaktır.
Bu uygulamada emeği geçenleri kutluyorum. Böylesine güzel bir faaliyete start verenlere, akıl edenlere, bu hususta aklını terletenlere sonsuz şükranlarımı iletirim.
PAYİTAHTTA BİR ÖMÜR
SÖZLERDE KENDİMİZİ ARAMAK
SEVGİ, İNSANA HAS BİR MEZİYETTİR!
VATAN VE İSLAM ŞAİRİ
YAZARLIK HAYATIM-YAYIMLANAN KİTAPLARIM VE EVRENSEL MESAJLAR SERİSİ
VAKT-İ MUHABBET
VUSLATININ 751. YILINDA MEVLANA
HER ZALİM CEZASINI ÇEKECEK!
TEVHİD’İN HAYATA YANSIMASI
PAYİTAHTA RUH VERENLER