ŞARA-MAZLUM ABDİ ANLAŞMASI VE AKLA TAKILAN SORULAR
SANA DÜN ALAADDİN TEPESİNDEN BAKTIM AZİZ KONYA
Yusuf Tekin’in mücadelesi
BUHARİ KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ’NDE İFTAR
KUR’AN-I KERİM’İ OKUYUP, ANLAYIP, HÜKÜMLERİNE UYGUN YAŞAMALIYIZ
Altın ekonomik belirsizliklere karşı koruma kalkanı olabilir
AH! YETSİN..
Kim neden bir suçlu arıyor?
Neyi Çekiyorsunuz? (Rezonans-Çekim Yasası)
Konyaspor’da Kötüye Gidiş Sürüyor
Kadın Çiçek Değil, Kadındır
Ramazan’da Sağlıklı Beslenme Önerileri
TERÖR VE TERÖRİZM
ÇUMRA KARKIN’DA TANDIR EKMEĞİNİN SICAK YOLCULUĞU
KIZILDERELİ KATLİAMI
Acı nedir bilir misiniz?
Honda Civic Yenilendi
Futbol hatalar oyunu derken bunu kastetmemiştik
TRAFİK SİGORTASINA YETKİ BELGESİ ESNAF ÇÖZÜMÜ
SULTAN VAHDETTİN’İN MEZARI TÜRKİYE’YE GETİRİLSİN
Akl-ı selim.
Selamete erişmiş akıl. Sağduyu sahibi olmak.
Aklın olayları doğru değerlendirme yeteneğine sahip olması.
Hiç kuşku yok ki; aklı selim sahibi olmak, insanın en önemli ve vazgeçilmez özelliklerindendir.
Hele bir ülkenin aydınları, yöneticileri yani elitleri için aklı selim olmazsa olmaz özelliktir.
Bir ülkenin elitleri o ülkenin inancının, kültürel öğelerinin verileriyle düşünen salim bir akla sahipse; o ülke huzur bulur, kalkınır, diğer toplumlara örnek ve önder olur.
Osmanlı, dünyaya bunun en güzel örneklerini vermiştir.
Bir ülkenin elitleri yabancı kültür öğeleriyle düşünmeye başlarlarsa yabancılaşırlar. Salim bir akılla düşünme yeteneğini kaybederler. Ülkesinin çıkarlarını koruyacak düşünceler üretemezler. Tam tersi ülkesinin düşmanları gibi düşünmeye, davranmaya, onların çıkarlarına uygun fikri söylemlerde bulunmaya başlarlar. Yetiştirildikleri kültür ve medeniyetin içimizdeki gönüllü temsilcileri olurlar. Artık o ülke huzur bulamaz.
Bir ülkenin aydınları ve yöneticileri bu hale gelmişse dış düşmana gerek kalmaz.
Tarihimizin son iki yüz yılına baktığımız zaman fikir ve eylemleriyle dış düşmanı aratmayacak aydınların yetiştiğini/yetiştirildiğini görürüz.
Osmanlı’nın son dönemindeki İttihatçı aydınlar tam da böyledir. Dış düşmanlarla kurdukları fikri-fiili birliktelik ile çarşaf büyüklüğünde aldıkları Osmanlı’yı mendil haline getirdikleri tarihi bir vakıadır.
Kürt kimliğini inkar ederek uyguladıkları asimilasyon politikaları ile sorunu bu hale getirenler de, teröristlere ve terörizme destek olanlar da toplumumuza yabancılaşmış bu aydınlardır.
Bunların günümüzdeki temsilcileri olan akademisyenlerin imza attığı bildiri de aynı korkunçluktadır.
Bir akademisyenin şu yazdıklarına bakar mısınız?
“Devlet haklarını tanımayarak ve müzakere sürecini bitirerek Kürtlerin tamamını “suç” işlemeye, “suça” ortak olmaya ve “suçu” çoğaltarak özgürleşme sürecini devam ettirmeye mahkum etti. Ey Kürtler, ne kadar suç işlerseniz o kadar özgürleşirsiniz, suçsuz kalmamaya bakın!”
Hendek kazan, bomba tuzaklayan, çocukları ve sivil halkı öldüren, bölge insanının evlerini işgal ve mallarını gasp eden, birlik ve bütünlüğümüze kast ederek ülkemizi bölmek isteyen teröristlere ve terörizme tek laf etmeyen, ama vatanın bölünmez bütünlüğünü savunan, terörü sona erdirmek isteyen devleti ve devletin meşru güçlerini suçlayan bu akademisyenlerin bildirisi tam bir ihanet belgesidir.
Bu bildiri, teröristlere ve terörizme destek olmaktır.
Bu bildiri, vatanın bölünmez bütünlüğüne açıkça bir saldırıdır.
Bu bildiri, terörü sona erdirmek isteyen devlete ve meşru devlet güçlerine açık bir başkaldırıdır.
Bu bildirinin fikir hürriyeti ile, görüş ve düşünce açıklama hakkıyla izahı mümkün değildir.
Vatana ihanet bir hak değil, çok ağır bir suçtur.
Üniversitelerimizde PKK’ya fikri destek sunan akademisyenler nasıl yetiştirilebilmiştir?
Aydınımız nasıl bu kadar körleşebilmiş, aklı selimden nasıl bu kadar uzaklaşabilmiştir?
İşin asıl vahim olan, üzerinde asıl düşünülmesi ve tedbir alınması gereken tarafı budur…
ŞARA-MAZLUM ABDİ ANLAŞMASI VE AKLA TAKILAN SORULAR
MASADAKİ ATIŞTIRMALIK ÇEREZ: UKRAYNA
DOLDURUŞA GELEN, UKRAYNA GİBİ OLUR.
ZELENSKİ, KOMEDİDEN DRAMAYA TERFİ ETTİ.
GÜCÜN AYARTICI CAZİBESİ
ORTA-DOĞU’DA KARTLAR YENİDEN DAĞITILIYOR.
MUSİBETLER BİZİM ESERİMİZDİR
BİR DÜNYA DELİSİ: TRUMP
AİLE KURUMU TEHDİT ALTINDA
MEMUR VE EMEKLİ ZAMLARI ÜZERİNE…