28 ŞUBAT DEYİNCE!
28 Şubat krizi ekonomik bir tezgâhtı
TERÖR VE TERÖRİZM
DOLDURUŞA GELEN, UKRAYNA GİBİ OLUR.
SURİYEYİ BEKLEYEN TEHLİKELER
28 ŞUBAT POST MODERN DARBESİNİ UNUTMAYACAĞIZ VE UNUTTURMAYACAĞIZ!
İNCE SES
Şanlı Devrimi Duydunuz mu?
Konyaspor’dan Bahanesiz Kayıplar
BİR ŞEHİR BİN HİKAYE MALATYA
Ortadoğu’da Yeni Oyun: Silahla Olmadı, Parayla Dene
ÇUMRA KARKIN’DA TANDIR EKMEĞİNİN SICAK YOLCULUĞU
KIZILDERELİ KATLİAMI
Acı nedir bilir misiniz?
Honda Civic Yenilendi
Eğitim de denetim de şart
Futbol hatalar oyunu derken bunu kastetmemiştik
TRAFİK SİGORTASINA YETKİ BELGESİ ESNAF ÇÖZÜMÜ
DOĞAL ŞİFA KAYNAĞI: YEŞİL ÇAY
SULTAN VAHDETTİN’İN MEZARI TÜRKİYE’YE GETİRİLSİN
Malakâri ve ustuka
Horasan veya çamur sıva üzerine çizilen desenlerin, alçı-tebeşir tozu harcının malakâri malasıyla sıvanmasından ortaya çıkan bu sanatın, Süleymaniye başta olmak üzere en büyük camilerde bile uygulanmış olması önemlidir.
Sanatlarını çok daha sabırla ve dikkatle sürdürmek durumunda olan ustuka ustaları ise özenle hazırladıkları harcı; "çökertme” ve "kabartma” olmak üzere iki teknikle kullanıyorlar; ayrıca yüzeyin hareli olması gerekiyorsa harca keten, hint, badem, ceviz yağı katıyorlar; cilâ ve perdah işlerinden sonra âdeta taş görünümü alan ustuka üzerine gerekiyorsa resimler de yapılıyordu.
Revzen bahsinde tekniği anlatılan kafa pencerelerinin dökümünde de gerekli katkıyı malakâri ve ustuka ustaları sağlamaktaydılar.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI