İNSANA YATIRIM YAPMAK
NAMAZIM, HER TÜRLÜ İBADETİM, HAYATIM VE ÖLÜMÜM ALLAH İÇİNDİR
DÜŞÜNCE DURUMUMUZ NEDİR?
TÜRKİ CUMHURİYETLERİN JEOPOLİTİK KÖRLÜĞÜ
Dilli şeytan
REZİLLİK DİZ BOYU
Altın Bitcoin dâhil hiçbir rakip tanımıyor…
CHP entübe aşamasında…
Ölümden Kim/Niçin Korkar?
SÂBIGUN
Çok Kötü Oyunla Galip Gelmek
Ölümüzü Seviyorlar Bizim!
Mart Ayı Satış Rakamları Açıklandı!
İRAN – ABD İLİŞKİLERİ
Ramazan’da Sağlıklı Beslenme Önerileri
ÇUMRA KARKIN’DA TANDIR EKMEĞİNİN SICAK YOLCULUĞU
KIZILDERELİ KATLİAMI
Acı nedir bilir misiniz?
Futbol hatalar oyunu derken bunu kastetmemiştik
Sinan'ın ve kalfalarının, tasarımlarının sağlamlığını, yapının yansıtacağı estetiği dikkate alarak çok sağlam, aynı zamanda da hareli renkli ama çok sert taşları seçmekteki başarılarını alkışlıyoruz da o granit kütleleri, granit kadar sert taşları, kesen, biçen, biçimlendiren zenaatkârları çoğu zaman unutuyoruz. Osmanlı hassa mimarları, yapının genel mimari bütünlüğüyle uyumlu olmak, klasik taş süsleme formlarının değiştirmemek koşuluyla tac kapı, mihrap, minber, kürsü gibi öğelerin, en yalın dekoratif çalışmalara dahi elverişli olmayan sert taşlardan değil de senktraşların en kolay biçimde işledikleri mermerden olmasını tercih edilmiştir. Osmanlı mimarisini bu tercihe yönelten başlıca etken, daha önceki Bizans ve Selçuklu uygarlıklarının zaman sınavından geçmiş yapıtlar olmuştur.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI