HATIRAN YETER
MEMUR VE EMEKLİ ZAMLARI ÜZERİNE…
Devlet aklını anlamakta zorlananlar
DOĞALGAZ KULLANIMINDA DA İSRAFI ÖNLEMELİYİZ
HAYATA BAKIŞ
2025 yılı toplumsal refahın hissedileceği bir yıl olacaktır
Belirsizlikler, yanlış tercihler ve sonuçlar…
AZ ‘I ÇOK YAPANLAR
Kan Bağışı mı? Hacamat mı?
Paramızı Vermezseniz Kamçısı
AVRUPA’NIN KARANLIK TARİHİ
PKK TERÖR ÖRGÜTÜ SİLAH BIRAKMAK İSTİYOR MU?
2024’Ü GERİDE BIRAKIRKEN
ALMANYA’DA TÜRK OLMAK -3-
TRAFİK SİGORTASINA YETKİ BELGESİ ESNAF ÇÖZÜMÜ
Konya’da etliekmek savaşları-2
DOĞAL ŞİFA KAYNAĞI: YEŞİL ÇAY
SULTAN VAHDETTİN’İN MEZARI TÜRKİYE’YE GETİRİLSİN
Alfa Romeo Junior
KONYALISIN ETLİEKMEK
Bir saniye bile elektriksiz kalamıyoruz. Anlık kesintinin milyonlarca lira zararı var.
Bu çağda toplumun bütün kesimlerini memnun etmek kolay değil.
Bazen bir rüzgar bezen bir fırtına bazen de yoğun yağan bir kar
enerjimizi sağlayan kurumlarla bizi karşı karşıya getirebilir.
Bir telefon kadar yakınımızda olan Medaş'ın telefon santrallerini kilitleriz.
Hiddetliyizdir ama küçük bir bilgiyle mahcup ediliriz.
Bazen merakımızı giderir, bazen de gereksiz meşgul ederiz.
Artık işini iyi yapan bir Medaş'ımız olduğu gerçeğini öğrenmeliyiz.
Sadece kendi evimizde, işyerimizde sigortalar atmış,
Enerjimiz kesilmiş ise ne ala, sokağımızda, mahallemizde,
İlçemizde şehrimizde elektrikler gittiyse Medaş'ı aramaya gerek bile yok.
Teknolojiyle sokak sokak takip ediyorlar, ve anında müdahaleyle
Bizi yeniden aydınlatıyorlar.
Hatta yetinmiyorlar, şehrin ileri gelenleriyle, STK'larıyla,
Muhtarlarıyla bilgilendirme toplantıları yapıyorlar.
Dert dinliyorlar, bilgi veriyorlar.
MEDAŞ Genel Müdürü Erol Uçmazbaş, Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Erduran,
bölge müdürleri oldukça uyum içindeler.
Muhtarı önemsiyorlar. Tıpkı Beştepe gibi.
Muhtarlara gönülden sesleniyorlar ve özetle;
Bizim öncelikli amacımız, vatandaşın ihtiyaçlarını en kısa sürede
gidermek, elimizden geldiğince, gücümüz yettiğince hizmet etmek.
muhtarlarımız bizim için çok önemli ve halkımızla aramızda köprü görevi yapıyorlar.
mahallelerindeki sıkıntıları, şikayetleri onlar birebir yaşıyorlar,
mahallede yaşayan vatandaşlardan birebir alıyorlar.
Dolayısıyla biz belli bir süre önce çeşitli iletişim kanalları kurmuştuk
ve bu kanallar vasıtasıyla vatandaşlarımızın şikayetlerini
muhtarlarımız aracılığıyla hızlıca alıyoruz ve bunları da biran önce çözüyoruz.
Muhtarlarımıza teşekkür ediyoruz. Çünkü inanıyoruzki biz el ele gönül gönüle
çalıştığımız takdirde hizmeti en kaliteli şekilde ve en hızlı şekilde götürebiliriz"
diyorlar.
Ne güzel hem evimizi işyerimizi sokağımızı hem de muhtarlarımızı aydınlatıyorlar.
Dolayısıyla hepimizi aydınlatmış oluyorlar.
İşini iyi yapan bir Medaş var.
Lütfen bir teşekkürü çok görmeyelim.
AKLIMIZDA DELİ SORULAR!
HELE KAPTAN BİR ÇIKSIN SAHAYA
BAŞKAN KILIÇDAROĞLU!
MASANIN KAZANANI - KAYBEDENİ
AYNI HİZADA DEĞİLİZ!
BAŞKA DEPREMLER YAŞIYORUZ!
HEPİMİZ İMTİHAN EDİLDİK
DOKUNACAKLAR!
NATO’YA ALMAYALIM
HDP YEDEK LASTİKLERİ