Evren Unutmaz: Ne Ekiyorsak, Onu Biçiyoruz
Bu çiftçinin suçu ne?
YIKIK ŞEHİRLERDEN HATIRALAR
PİYER LOTİ TEPESİ YOKSA İDRİS-İ BİTLİSİ TEPESİ Mİ?
İÇİMİZDEKİ ZEHİRLİ MANTARLAR
TERÖRSÜZ TÜRKİYE
TEADDÜD-İ ZEVCÂT, POLİGAMİ, ÇOK EŞLİLİK
Milletle ters düşenler
Birikimlerimizi uyanıkların sofrasına katık etmeyelim!
ANAHTAR BİLGİ
Türkiye Aile Vakfı-TAV (Acil)
Nisan Ayı Satış Rakamları Açıklandı!
Oyun Kaliteli Galibiyet Güzel
REZİLLİK DİZ BOYU
Ramazan’da Sağlıklı Beslenme Önerileri
Dünkü yaşantilar, töreler, törenler, meslekler üzerine "Osmanlı Âdet, Merasim ve Tabirleri" adlı bir eser bırakan merhum Abdülaziz Bey (1850-1918) Hakkaklerin yetişmesi, el almaları, yetenekleri, kendi döneminde veya daha önceleri yaşamış olan ünlüleri hakkında bilgi verirken mühür kazdırma konusunda halk inançlarını da anlatmaktadır ki bu bilgiler, dünkü anlayış ve alışkanlıklar konusunda bir fikir edinmek bakımından son derece ilginçtir.
Okuma ve yazmanın pek az insan tarafından bilinmesi, sah, pençe, tuğla gibi özel istifli unvan ve görev imzaları dışında imza kullanılmaması gibi nedenlerle Osmanlı uyrukları yüzyıllar boyu mühür kullanmışlar, doğal olarak hakkâklık de gerekli bir zenaat olarak devam etmiştir. Kimi yabancı gezginlerin eserlerinde, hakkaklerin bir torna ile ucuna elmas tesbit edilmiş bir bakır çubuktan ibaret aletleriyle çalışma usullerini, sağ elleriyle tornayı çevirirken sol elle de desen ve resimleri kazımalarını, böylesine çetrefil bir çalışmadan, Avrupa'dakinden daha mükemmel sonuçlar aldıklarını anlatan değirtmeler vardır.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI