E-gazete

ANASAYFA GÜNCEL KONYA EKONOMİ SPOR SİYASET EĞİTİM YAŞAM DÜNYA KÜLTÜR-SANAT SAĞLIK TEKNOLOJİ İLAN RESMİ İLANLAR YEMEK

Mağaza aydınlatma türleri ve mağaza ışıklı ticari aydınlatma

25 Haziran 2024 Salı 15:08
Mağaza aydınlatma türleri ve mağaza ışıklı ticari aydınlatma

 

Günümüzde çeşitli ürünlerin pazarında rekabetin artması, pazarlama ve satış süreçlerinin ilerlemesi ve profesyonelleşmesi, ayrıca mekan dekorasyonunun müşteri psikolojisi üzerindeki etkisinin öneminin artmasıyla birlikte mağaza aydınlatması ve mağaza ışıkları daha da önem kazanmıştır. çok önemli hale geldi. Araştırmacılara göre kaliteli mağaza aydınlatması, mekanda çekici bir atmosfer yaratmada o kadar etkili olabilir ki satışlarınızı katlayabilir. Dolayısıyla, işinizi geliştirmek, ürünlerinizi daha iyi görünür hale getirmek ve mağazanızı, showroom'unuzu veya galerinizi farklılaştırmak istiyorsanız mağaza ışıkları, vitrin ışıkları veya genel olarak raylı ışıklar, gömme tavan ışıkları, doğrusal ışıklar kullanan kaliteli ticari aydınlatma arayın. Ya da vitrin ışığısınız, bu yazının sonuna kadar bizimle kalın.

Mağaza aydınlatmasının önemi nedir?

Mağazanın veya mağazanın ışığı farklı açılardan önemlidir. Ticari aydınlatmanın ilk görevi mağaza veya sergideki tüm ürünlerin düzgün bir şekilde görülebileceği şekilde mekanı aydınlatmaktır. Bu görünürlük, Lux tarafından ifade edilen mağazadaki ışık miktarına bağlıdır. Mağazanın tipine ve kullanımına bağlı olarak farklı bölümlerde 600 lüksten 1500 lükse kadar aydınlatma sağlanabilmektedir.

 

 

Mağaza aydınlatmasının ikinci rolü ise ürünleri öne çıkarmak ve müşterinin tüm dikkatini çekmektir. Örneğin mağaza vitrini ışığı, vitrini tamamen aydınlatarak müşterilerin tüm dikkatini çeker ve yoldan geçen birinin müşteriye dönüşmesinin ve mağazanıza girmesinin ilk adımıdır. Mağazanın içinde mağaza rayı ışıkları, yerleşik mağaza ışıkları, çoklu ev ışıkları ve doğrusal ışıklar gibi farklı ışıklar, farklı ürünlere dikkat çeker ve bunların önemini ikiye katlar. Bu yüzden mağazanızın aydınlatması tüm gözleri ürününüze çekecek şekilde kullanılmalıdır.

 

Mağaza aydınlatmasının üçüncü görevi dekoratif olması ve mekanın dekorasyonuna etki etmesidir. Mağaza dekor lambası veya diğer adıyla dekoratif lamba, mekanın aydınlatılmasına etkisinin yanı sıra, farklı parçaların aydınlatma seviyesinde kontrast (kontrast) yaratarak tüm gözleri istenilen noktalara çeker. Ayrıca doğrusal ışık gibi dekoratif bir ışık kullanarak, mağazanın bir noktasından diğerine giderken müşterilerinize istediğiniz yolda rehberlik edebilirsiniz.

 

Neden Tekwat mağaza ışıkları?

• Çok düşük tüketimle yüksek ışık yoğunluğu

• Alandaki en net ve en gerçekçi renkleri elde etmek için 95'ten büyük renksel geriverim indeksi

• Alüminyum gövdenin yanı sıra OSRAM çipi gibi en iyi ve en kaliteli bileşenlerden üretilmiştir

• Ecowatt'ın 3 ve 5 yıl koşulsuz değişim garantisi

• Her türlü ankastre ve yüzey modelinde çok çeşitli Tekwat mağaza ışıkları

Aydınlatmanın satışa etkisi

Bir şeyi sadece duymakla, bunu size kanıtlarla kanıtlamak arasında büyük bir fark var. Aydınlatmanın satışlara etkisinin yüksek olduğu söylendiğinde bunu kabul etmek o kadar da zor değil. Biri iyi, diğeri kötü aydınlatmaya sahip iki benzer mağazanın performansının büyük farklılıklar yaratacağı hepimiz için açıktır. Ancak mağaza aydınlatmalarındaki farklılığın mağaza satışlarında %12'lik bir fark yarattığının bilimsel bir araştırmayla kanıtlandığını söylersek, bu konu apaçık bir tartışma olmaktan çıkıp inkar edilmesi mümkün olmayan bilimsel bir gerçeğe dönüşecektir.

 

Bir koleksiyonun satışını birçok faktör etkiler. TV reklamları, indirim festivalleri, mağaza konumu, mevsimsellik, insanların satın alma gücü ve enflasyon ve hatta hava durumu gibi ekonomik faktörler. Peki aydınlatmanın mağazanın satış miktarı ve geliri üzerindeki etkisinin rolü nedir?

Vitrin aydınlatması ve doğru vitrin ışığını seçmek ne kadar önemli?

Müşteriyi memnun etmek ve satışları artırmak için mağazanın iç aydınlatması ne kadar önemliyse, vitrin aydınlatması ve doğru pencere ışığının seçilmesi de yoldan geçenlerin ilgisini çekmede ve mağazaya girmede önemlidir. Müşterilerin mağazanızla karşılaştığı ilk sahne olan vitrininizin aydınlatması uygun ve doğru olmadığı takdirde işletmeniz olması gereken refahı bulamayacaktır.

 

Mağazanız için dış aydınlatma ve aydınlatmayı önemli kılan (ve sizin için de önemli olması gereken) üç şey şunlardır:

 

daha fazla müşteri çekiyor

Müşterilerin mağazada daha fazla zaman geçirmesini sağlar

Maliyetlerden tasarruf edilir.

Doğru aydınlatma ve ortamla farklılık ve kontrast oluşturma konusunun, kullanılan ışık miktarıyla fotoğraf ilişkisi olabilir. Bazen bir logo kullanmak veya düşük ışıkta yazı yazmak, gündüz vakti tek başına iyi bir şekilde göze çarpabilir. İşletme sahibi olarak birçoğumuz mağazamızın dışındaki tabela ve tabelaların aydınlatılması konusunda çok hassas ve titiz davranmıyoruz ve bazen en iyi ve en güzel tabela ve tabelaların bile doğru yerde olmadan ve doğru şekilde yapılmadan kullanılabileceğini unutuyor gibiyiz. Yeterince ışık işimizi etkilemez ve çalışmayı bırakmayacağız.

 

Bu sayfada bahsedilen öğeler doğru mağaza ışığını seçmek için iyi bir rehberdir. Daha fazla tavsiyeye ihtiyacınız varsa 0212-2115000 numaralı telefondan bizimle iletişime geçin.

DİĞER HABERLER