E-gazete

ANASAYFA GÜNCEL KONYA EKONOMİ SPOR SİYASET EĞİTİM YAŞAM DÜNYA KÜLTÜR-SANAT SAĞLIK TEKNOLOJİ İLAN RESMİ İLANLAR YEMEK

Malatya Turgut Özal Üniversitesi 27 öğretim elemanı alacak

20 Eylül 2023 Çarşamba 14:52

Malatya Turgut Özal Üniversitesi Rektörlüğünden:

ÖĞRETİM ELEMANI ALIM İLANI

Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48 inci maddesi, Genel Kadro ve Usulü Hakkında 2 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 31. maddesi ile Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik'in ilgili maddelerine göre öğretim elemanı alınacaktır.

Başvuru için gerekli belgeler ve ayrıntılı bilgi https://ozal.edu.tr/tr/personel adresinde mevcuttur.

GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR

  1. 657 sayılı Kanun'un 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak
  2. ALES'ten en az 70, Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından en az 50 puan veya eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak gerekir. Merkezi sınav muafiyetinden yararlanmayı talep edenlerin ön değerlendirme ve nihai değerlendirme aşamalarında ALES puanı 70 olarak kabul edilir.
  3. Öğretim Görevlisi kadrosuna başvuracak adaylar, en az tezli yüksek lisans derecesine sahip olmalıdır.
  4. Meslek Yüksekokulları için, Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik'in 6 ıncı maddesinin 4 üncü fıkrası kapsamındaki Öğretim Görevlisi kadroları haricindeki öğretim elemanı kadrolarına yapılacak başvurularda yabancı dil şartı aranmaz.

MUAFİYET

1- Doktora veya tıpta, diş hekimliğinde, eczacılıkta ve veteriner hekimlikte uzmanlık ya da sanatta yeterlik eğitimini tamamlamış olanlarda, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacak olanlarda, yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarında çalışmış veya çalışmakta olanlarda merkezi sınav şartı aranmaz. Yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarında çalışmış veya çalışmakta olanlar ALES muafiyetinden yararlanmayı talep edebilir. ALES muafiyetinden yararlanmak isteyenler, buna ilişkin dilekçe vermelidir.

İSTENEN BELGELER VE ÖNEMLİ NOTLAR

  1. Öğretim Elemanı Başvuru Formu. (www.ozal.edu.tr adresinden Personel Daire Başkanlığı sayfasına girerek dokümanlar kısmında "Akademik Başvuru Formuna tıklayarak erişebilirsiniz)
  2. Özgeçmiş.
  3. Mezuniyet belgesi: Lisans, yüksek lisans ve doktora/uzmanlık/sanatta yeterlilik belgeleri (1 takım Noter/ Resmi Kurumlarca onaylanmış mühürlü örneği veya e-Devlet üzerinden alınan karekodlu belgeler) (Yabancı yükseköğretim kurumlarından mezun olanların diplomalarının Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğini gösteren onaylı belgesi)
  4. Lisans transkript belgesinin aslı veya e-devlet üzerinden alınan karekodlu belge veya belgenin resmi makamlarca onaylanmış ıslak imzalı kopyası 5- İki adet biyometrik fotoğraf.

6- ÖSYM sonuç açıklama sisteminden alınmış karekodlu ALES sonuç belgesi. 7- Yabancı Dil Belgesi (YDS, YÖKDİL veya eşdeğerliği).

  1. Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet çıktısı)
  2. Varsa bilimsel çalışmalarını kapsayan dosya

Çalışmış olmak şartı istenen ilanlar için ilgili kurumdan alınmış ıslak imzalı belge ve SGK'den alınmış prim gün sayısını ve iş kolunu gösterir ıslak imzalı belge

  1. Ön ve nihai değerlendirme aşamalarında lisans mezuniyeti notunun hesaplanmasında kullanılacak 4'lük ve 5'lik not sistemlerinin 100'lük not sistemine dönüştürülmesinde Yükseköğretim Kurulunun eşdeğerlik tablosu kullanılacaktır.
  2. Adaylar ilan edilen kadrolardan sadece birine müracaat edebilir.
  3. Üniversitemiz gerekli gördüğü takdirde ilanın her aşamasını iptal edebilir.
  4. Üniversitemiz zorunlu hallerde sınav takviminde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Üniversite internet sayfasından yapılan tüm duyurular tebligat mahiyetindedir. Kişilere ayrıca yazılı tebligat yapılmayacaktır.
  5. Başvuru süresi, ilanın yayım tarihinden itibaren 15 gün olup başvurular şahsen veya posta yolu ile ilgili birime yapılacaktır. Posta yolu ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar ilgili birimlere ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir. Süresi içinde yapılmayan başvurular, eksik belgeli dosyalar ve gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
  6. Başvuru evrakları iade edilmeyecektir.

Başvuru Başlangıç Tarihi

19.09.2023

Sınav Tarihi

13.10.2023

Son Başvuru Tarihi

03.10.2023

Sonuç Açıklama Tarihi

16.10.2023

Ön Değerlendirme Açıklama Tarihi

10.10.2023

Nihai Sonuçların İlan edileceği internet sitesi

www.ozal.edu.tr

 

SIRA NO

BİRİM

BÖLÜMÜ

ANABİLİM DALI/PR.

ADET

DERECE

ÜNVAN

ALES

YABANCI DİL

NİTELİKLER

 

 

 

1

 

 

HEKİMHAN MEHMET EMİN SUNGUR MYO

 

 

 

İNŞAAT

 

 

 

YAPI DENETİMİ

 

 

 

1

 

 

 

6

 

 

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERECEK)

 

 

 

70

 

 

 

-

Lisans ve yüksek lisans eğitimini İnşaat Mühendisliği alanında tamamlamış olup inşaatlarda işçi ve malzeme planlaması üzerine çalışma yapmış olmak. Deprem sonrası resmi kurumlarda hasar tespit çalışmalarında

bulunduğunu belgelemek.

 

 

2

 

 

YEŞİLYURT MYO

 

ELEKTRONİK VE OTOMASYON

İNSANSIZ HAVA ARACI TEKNOLOJİSİ VE OPERATÖRLÜĞÜ

 

 

1

 

 

5

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERECEK)

 

 

70

 

 

-

Lisans eğitimini Makine Mühendisliği, yüksek lisans eğitimini İş ve Mühendislik Yönetimi alanında tamamlamış olup enerji performansı ve

paslanmaz çelik üzerine çalışmaları bulunmak.

 

 

3

 

 

YEŞİLYURT MYO

 

ELEKTRONİK VE OTOMASYON

İNSANSIZ HAVA ARACI TEKNOLOJİSİ VE OPERATÖRLÜĞÜ

 

 

1

 

 

6

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERECEK)

 

 

70

 

 

-

Yüksek lisans eğitimini Bilgisayar Mühendisliği Anabilim Dalında tamamlamış olup insansız hava aracı ticari pilotluk ve temel radyo

haberleşme sertifikalarına sahip olmak.

 

ÖĞRETİM ÜYESİ ALIM İLANI

Üniversitemiz birimlerinde istihdam edilmek üzere 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ilgili maddeleri uyarınca ve Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesi hükümlerini sağlamış olmak koşulu ile ilanda belirtilen özel koşullar doğrultusunda Öğretim Üyesi alınacaktır. Adayların diğer ilgili mevzuattaki şartları da taşımaları gerekmektedir.

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

  • Profesör adayları: Başvuru Formundan (www.ozal.edu.tr adresinden erişebilirsiniz) 2 adet doldurarak, özgeçmişlerini, nüfus cüzdan fotokopisi, hizmet belgelerini, 2 adet biyometrik fotoğraf, lisans, yüksek lisans,doktora/uzmanlık/sanatta yeterlilik ve doçentlik belgelerini (1 takım Noter veya Resmi Kurumlarca onaylanmış mühürlü örneği veya e-devlet üzerinden alınan karekodlu belgeler),Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesine göre hazırlanacak belgeler, yayın listelerini (başlıca araştırma eseri belirtilmelidir), bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan eserlerden 1 (bir) adet dosya ve bu dosyadaki belgelerin tümünü içeren PDF formatında hazırlanmış olan 6 (altı) adet taşınabilir bellek ekleyerek Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına,
  • Doçent adayları Başvuru Formundan (www.ozal.edu.tr adresinden erişebilirsiniz) 2 adet doldurarak, özgeçmişlerini, nüfus cüzdan fotokopisi, hizmet belgelerini, 2 adet biyometrik fotoğraf, lisans, yüksek lisans,doktora/uzmanlık/sanatta yeterlilik ve doçentlik belgelerini (1 takım Noter veya Resmi Kurumlarca onaylanmış mühürlü örneği veya e-devlet üzerinden alınan karekodlu belgeler),Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesine göre hazırlanacak belgeler, yayın listelerini, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 1 (bir) adet dosya ve bu dosyadaki belgelerin tümünü içeren PDF formatında hazırlanmış olan 4 (dört) adet taşınabilir bellek ekleyerek Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına,
  • Doktor Öğretim Üyesi adayları Başvuru Formundan (www.ozal.edu.tr adresinden erişebilirsiniz) 2 adet doldurarak, özgeçmiş, nüfus cüzdan fotokopisi, askerlik belgesi, lisans, yüksek lisans ve doktora/uzmanlık/sanatta yeterlilik belgelerini (1 takım Noter veya Resmi Kurumlarca onaylanmış mühürlü örneği veya e-devlet üzerinden alınan karekodlu belgeler), 2 adet biyometrik fotoğraf,Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesine göre hazırlanacak belgeler,yayın listesi, Bilimsel Çalışma ve Yayınlarını kapsayan eserlerden 1 (bir) adet dosya ve bu dosyadaki belgelerin tümünü içeren PDF formatında hazırlanmış olan 4 (dört) adet taşınabilir bellek ekleyerek ilanda adı geçen birime başvuracaklardır.

GENEL AÇIKLAMALAR

  1. Yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul veya Yükseköğretim Kurulu tarafından denkliğinin onaylanmış olması ve belgelendirilmesi şarttır. (1 takım Noter/ Resmi Kurumlarca onaylanmış mühürlü ve ıslak imzalı örneği)
  2. Adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesindeki genel şartlar ile ilanda belirtilen özel şartları taşımaları gerekmektedir.
  3. Müracaat eden adayların öğretim üyeliği kadrolarına başvuru ile ilgili koşullara uyup uymadığı Üniversitemizce oluşturulacak "Ön Değerlendirme Komisyonu" tarafından incelenecek olup bu inceleme sonucunda aranan koşulları taşıdığı tespit edilen adayların müracaatları kabul edilecektir.
  4. Yapılan başvuruların ilan edilen kadro derecesini haiz olması gerekmektedir. Başvuru yapan adayların koşullarının uygun olmadığının sonradan anlaşılması halinde atamaları yapılmayacak, atamaları yapılmış olanlar var ise atamaları iptal edilecektir.
  5. Adaylar ilan edilen kadrolardan sadece birine başvuru yapabilirler.
  6. Herhangi bir kamu kurumunda çalışanların (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi), çalıştıkları kurumlarından alacakları onaylı Hizmet Belgesini dosyalarına eklemeleri gerekmektedir.

Üniversitemiz gerekli gördüğü takdirde ilanın her aşamasını iptal edebilir.

  1. Başvuru süresi bu ilanın yayım tarihinden itibaren 15 gün olup, başvurular şahsen veya posta yolu ile yapılabilir. Posta yolu ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar ilanda belirtilen birimlere ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir. Süresi içinde yapılmayan başvurular kabul edilmeyecektir.
  2. Başvuru evrakları iade edilmeyecektir. Başvuru Başlangıç Tarihi : 19.09.2023 Son Başvuru Tarihi                                   : 03.10.2023

SIRA NO

 

BİRİM

 

BÖLÜMÜ

 

ANABİLİM DALI/PR.

 

ADET

 

DERECE

 

ÜNVAN

 

NİTELİKLER

 

 

1

 

MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

 

ELEKTRİK ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ

 

 

ELEKTRİK MÜHENDİSLİĞİ

 

 

1

 

 

4

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans eğitimini Elektrik Mühendisliği, doktora eğitimini Elektrik Tesisleri programında tamamlamış olup yenilenebilir enerji, güç kalitesi ve aydınlatma üzerine

çalışmaları bulunmak.

 

 

2

 

MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

 

 

İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ

 

 

İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ

 

 

1

 

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans ve lisansüstü eğitimlerini İnşaat Mühendisliği alanında tamamlamış olup zemin stabilizasyonu, stabilizasyonun rijit ve esnek üstyapılara etkileri ve atık malzemeler konularında çalışmaları bulunmak.

 

 

3

 

SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

 

EGZERSİZ VE SPOR BİLİMLERİ

 

EGZERSİZ VE SPOR BİLİMLERİ

 

 

1

 

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans eğitimini Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini Beden Eğitimi ve Spor alanında tamamlamış olup sporda risk yönetimi ve değerler eğitimi konularında çalışmaları bulunmak.

 

 

4

 

SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

 

 

EBELİK

 

 

EBELİK

 

 

1

 

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini Ebelik alanında tamamlamış olup mültecilerde üreme sağlığı, perinatal depresyon ve intrapartum mahremiyet üzerine

çalışmaları bulunmak.

 

 

5

 

SİVİL HAVACILIK YÜKSEKOKULU

 

 

HAVACILIK YÖNETİMİ

 

SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ

 

 

1

 

 

1

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans eğitimini İşletme, yüksek lisans ve doktora eğitimini Yönetim ve Organizasyon alanında tamamlamış olup havacılık sektörü çalışanlarında teknostres, zaman baskısı

ve iş yükü üzerine çalışmaları bulunmak.

 

6

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI

 

YENİ TÜRK EDEBİYATI

 

1

 

2

 

DOÇENT

Doçentlik ünvanını Yeni Türk Edebiyatı alanında almış olup modern şiir, poetika ve roman teorisi üzerine çalışmaları bulunmak.

 

 

 

7

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI

 

 

ESKİ TÜRK EDEBİYATI

 

 

1

 

 

2

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Yüksek lisans ve doktora eğitimini Türk Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalında tamamlamış olup divan şiirinde tipler, manzum nasihatnâme ve mesneviler üzerine çalışmaları bulunmak.

 

8

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

PSİKOLOJİ

 

KLİNİK PSİKOLOJİ

 

1

 

2

 

DOÇENT

Göç psikolojisi,   kültürleşme   psikolojisi,   başa   çıkma

stratejileri, engellilik psikolojisi alanlarında çalışmaları bulunmak.

 

9

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

PSİKOLOJİ

 

SOSYAL PSİKOLOJİ

 

1

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Doktora eğitimini Psikolojik Danışma ve Rehberlik programında tamamlamış olup değerler, benlik saygısı ve

pozitif şemalar üzerine çalışmaları bulunmak.

 

10

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

TARİH

 

ESKİÇAĞ TARİHİ

 

1

 

5

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Doktora eğitimini Eskiçağ Tarihi alanında tamamlamış olup Orta Asya'nın Eskiçağ Tarihi konusunda çalışmaları bulunmak.

 

 

11

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

KÜLTÜR VARLIKLARINI KORUMA VE ONARIM

 

KÜLTÜR VARLIKLARINI KORUMA VE ONARIM

 

 

1

 

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Doktora eğitimini Sanat Tarihi Anabilim Dalında tamamlamış olup Anadolu Selçuklu mimarisi üzerine çalışmaları bulunmak. Anadolu Selçuklu dönemi arkeolojik kazı çalışmalarında bulunmuş olmak.

 

 

12

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

KÜLTÜR VARLIKLARINI KORUMA VE ONARIM

 

KÜLTÜR VARLIKLARINI KORUMA VE ONARIM

 

 

1

 

 

4

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Doktora eğitimini Osmanlı Müesseseleri ve Medeniyeti Tarihi alanında tamamlamış olup 18. ve 19. yüzyıl Osmanlı toplumsal ve kültürel yapısı hakkında çalışmaları

bulunmak.

 

13

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ

 

SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ

 

1

 

2

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Doktora eğitimini Siyaset ve Sosyal Bilimler programında tamamlamış olup postmodernite, siyasal rejimler ve edebiyat-siyaset ilişkisi alanlarında çalışmaları bulunmak.

 

14

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ

SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ

 

1

 

3

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Kamu Yönetimi lisans mezunu olup Osmanlı ekonomik ve sosyal hayatına ilişkin çalışmaları bulunmak.

 

15

 

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

 

MÜTERCİM VE TERCÜMANLIK

 

İNGİLİZCE MÜTERCİM VE TERCÜMANLIK

 

1

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Yabancı dil öğretiminde edebiyat öz yeterlik ölçeği geliştirme, uzaktan eğitim ve  yazma eğitimi alanlarında

çalışmaları bulunmak.

 

16

 

TIP FAKÜLTESİ

 

TEMEL TIP BİLİMLERİ

 

TIBBİ MİKROBİYOLOJİ

 

1

 

1

 

PROFESÖR

Doçentlik ünvanını Tıbbi Mikrobiyoloji alanında almış olup anti - leishmanial aktivite üzerine çalışmaları bulunmak.

 

 

 

 

17

 

 

TIP FAKÜLTESİ

 

 

TEMEL TIP BİLİMLERİ

 

 

ANATOMİ

 

 

1

 

 

1

 

 

PROFESÖR

Doçentlik ünvanını Tıp Anatomi alanında almış olup radial inklinasyon açısı ve volar kortikal açının yaş ile ilişkisi ve hemodiyalizin eklem hareketleri üzerine etkisi konularında çalışmaları bulunmak.

 

18

 

TIP FAKÜLTESİ

 

CERRAHİ TIP BİLİMLERİ

KADIN HASTALIKLARI VE

DOĞUM

 

1

 

3

DOKTOR

ÖĞRETİM ÜYESİ

Gestasyonel diyabet, jinekolojik aciller ve seröz over

tümörlerinin ayırıcı tanısı üzerine çalışmaları bulunmak.

 

 

19

 

 

ZİRAAT FAKÜLTESİ

 

 

TARLA BİTKİLERİ

 

 

TARLA BİTKİLERİ

 

 

1

 

 

1

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini Tarla Bitkilerinde tamamlamış olup silaj mikrobiyolojisi, fermentasyonu ve sindirilebilirliği üzerine çalışmaları

bulunmak.

 

 

20

 

 

ZİRAAT FAKÜLTESİ

 

 

TARLA BİTKİLERİ

 

 

TARLA BİTKİLERİ

 

 

1

 

 

2

 

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini Tarla Bitkilerinde tamamlamış olup şekerpancarı, serin iklim tahılları ve guar bitkilerinin ıslahı, bitki genetik kaynaklarının karakterizasyonu, tıbbi-aromatik bitkiler üzerine çalışmaları bulunmak.

 

21

 

ZİRAAT FAKÜLTESİ

 

TARLA BİTKİLERİ

 

TARLA BİTKİLERİ

 

1

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Yüksek Lisans ve doktora eğitimlerini Tarla Bitkileri Anabilim Dalında yapmış olup çeltik, mısır ve sorgum (ana

ve ikinci ürün) bitkileri üzerine çalışmaları bulunmak.

 

 

22

 

 

ZİRAAT FAKÜLTESİ

 

BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ

 

ARAZİ VE SU KAYNAKLARI

 

 

1

 

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini Tarımsal Yapılar ve Sulamada tamamlamış olup bitkiye dayalı sulama programlama üzerine çalışmaları bulunmak.

TÜBİTAK 1001 proje yürütücülüğü yapmış olmak

 

23

 

ZİRAAT FAKÜLTESİ

 

BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ

 

TARIMSAL ENERJİ SİSTEMLERİ

 

1

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini Biyosistem Mühendisliğinde tamamlamış olup kurutulmuş ürünlerde spektroskopik çalışmaları bulunmak.

 

 

24

 

 

ZİRAAT FAKÜLTESİ

 

BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ

 

TARIMSAL MAKİNE SİSTEMLERİ

 

 

1

 

 

3

 

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini Tarım Makinalarında tamamlamış olup kayısıda toprak işleme, kayısıda hasat mekanizasyonu ve kurutma teknolojileri üzerine çalışmaları bulunmak.

 

DİĞER HABERLER